Highlights Ledenbeheer vergadering maart 2014

Je wil graag weten wat er speelt. Daarom worden bij alle vergaderingen van bestuur en commissies de belangrijkste punten samengevat voor je. Als je meer wil weten over een bepaald onderwerp rondom Ledenbeheer kun je terecht bij Arnold van der Starre.

Bezetting: De commissie bestaat uit 2 personen, Kasper en Arnold. Emiel wordt per april 2014 onderdeel van de commissie, waarmee de capaciteitsuitdaging is opgelost. Voor diverse ledenwerfactiviteiten zullen leden worden benaderd om éénmalig te helpen.

Vriendjes- en vriendinnetjestraining kangoeroe’s: Op 29 maart wordt er een vriendjes- en vriendinnetjestraining georganiseerd voor de kangoeroe’s.

Jibb: Op korte termijn zal er een overleg tussen OEC en Jibb plaatsvinden om de samenwerking te evalueren en aan te scherpen. Voor Ledenbeheer is het uitgangspunt dat het rendement (in termen van instroom van nieuwe leden) van de vrijwilligersuren die in de samenwerking met Jibb nodig zijn hoog genoeg is.

Nationale sportweek: Ledenbeheer zal prominent aanwezig zijn bij de opening van de Nationale sportweek op 19 april van 13.00-16.00 uur op het Speelhuisplein in Helmond. Met 4 senioren en 4 jeugdleden willen we duidelijk maken wat OEC te bieden heeft.

Sportweek OBS ’t Hout: OBS ’t Hout staat in de week van 19 t/m 23 mei volledig in het teken van korfbal. Zo wordt er aan alle klassen 2 korfballessen gegeven, maar wordt er ook een challenge wedstrijd en vele andere leuke activiteiten aangeboden.

Volgende Ledenbeheer vergadering: 11 april om 18.30 uur.

idee