Hieronder lees je wat voor club OEC is en wat korfbal is. Ben je geinteresseerd? Kijk hier wat de trainingstijden zijn en schrijf je in voor een gratis proeftraining.

Focus op leren en ontwikkelen

Door onderdeel te zijn van een team leer je veel over jezelf en je medespelers. Bij OEC ontwikkel je jezelf in sportief opzicht en in je omgang met teamgenoten. Wedstrijden worden bijvoorbeeld geanalyseerd om je spel steeds beter, sneller en succesvoller te maken.

Onderdeel van een team

Teamgenoten trainen samen, leren samen, winnen samen en verliezen samen. Een team ben je niet alleen in het veld, maar ook daarbuiten. Door het organiseren van teambuilding activiteiten moedigt OEC een hechte band binnen het team aan.

Overtref jezelf en beleef succes bij OEC

Kom kijken

Vraag proeftraining aan

Korfbal

Korfbal = internationaal

Korfbal wordt gespeeld in 58 landen. Nederland behoort tot de top 3 van de wereld.

Korfbal league

De korfbal league is de eredivisie van het korfbal. De spectaculaire zaalfinale vindt jaarlijks plaats in Ahoy.

Focus op jeugd

Bij jeugdteams gaat om het ontwikkelen en leren, om zo sportief succes te bereiken. Succes vieren doe je samen.

Interesse?

Woon een training of wedstrijd bij en krijg zo een indruk van de vereniging OEC.

Impressie
Koppelschieten

Marjan ontwikkelde zich vanuit de jeugd van OEC tot aanvoerster van het Eerste team.

willy

Niels en Lars sporten en spelen met leeftijdsgenootjes bij de Kangoeroes.

Ze vinden het geweldig.

daniel