Highlights Ledenbeheer vergadering juli 2014

Je wil graag weten wat er speelt. Daarom worden bij alle vergaderingen van bestuur en commissies de belangrijkste punten samengevat voor je. Als je meer wil weten over een bepaald onderwerp rondom Ledenbeheer kun je terecht bij Emiel van Lieshout.

Doelstelling 2014/2015: Eind augustus hebben we naar verwachting 152 leden: na de JAV zijn er tot nu toe 9 leden bijgekomen, en 7 gestopt. Daarnaast zijn er nog 7 mensen die vóór de start van het nieuwe seizoen lid worden.  Eind 2014 willen we netto 8 leden groeien. Dus het doel voor 31 december 2014 is 160 leden.

Jaarkalender: Er wordt een jaarkalender gemaakt om terugkerende wervingsactiviteiten zoals vriendjes- en vriendinnetjestrainingen, korfbalvaardigheidsdag en schoolkorfbal op de radar te houden. Dit helpt om werving structureler te maken binnen de club.

Jibb kangoeroeklup week september 2014: In samenwerking met Jibb wordt er begin september voor 6 basisscholen in de buurt van De Braak een Korfbal Kangoeroeklup week aangeboden. Kinderen in groepen 1 en 2 kunnen zich inschrijven voor een serie van 3 trainingen, waarvan 2 bij school en de afsluitende op het OEC veld. Doel is om hier circa 6 nieuwe leden uit te werven. Aanspreekpunt: Emiel.

Vriendjes- en vriendinnetjestraining alle jeugdteams: In de eerste helft van het nieuwe veldseizoen wordt er voor alle jeugdteams een vriendjes- en vriendinnetjestraining georganiseerd. De training wordt speciaal samengesteld om deze zo leuk mogelijk te maken voor de vriendjes en vriendinnetjes. Doel is om hier 2 nieuwe leden uit te werven. Aanspreekpunt: Kasper.

Dierdonkdagen 5-7 september: We gaan contact opnemen met organisatie van Dierdonkdagen om te bespreken of er een gelegenheid is om onze doelgroep te bereiken op deze dagen. Aanspreekpunt: Arnold.

Nationale sportweek evaluatie: De aanwezigheid bij de Opening van de Nationale sportweek heeft 4 kinderen opgeleverd die hebben deelgenomen aan een proeftraining. Daarvan zijn er (tot nu toe) 2 lid geworden. De doelstelling van deze actie is hiermee behaald.

Sportweek OBS ‘t Hout evaluatie: De OBS ‘t Hout heeft 1 kind opgeleverd die heeft deelgenomen aan een proeftraining. De doelstelling van deze actie is niet gehaald, maar het heeft veel inzichten opgeleverd over wat we nodig hebben om effectiever te werven.

idee