Sponsormogelijkheden voor bedrijven

Interesse om ook sponsor te worden van OEC Korfbal? Neem contact op!

Heidi van der Lee
penningmeester@oeckorfbal.nl

Sponsormogelijkheden voor leden

INZAMELEN FRITUURVET

Frituurvet inzamelen: Vet voor OEC Korfbal!
Op eenvoudige wijze extra geld verdienen voor OEC Korfbal,
terwijl je ook nog eens bijdraagt aan een beter milieu?
Dat kan! Door het inzamelen van frituurvet in de “blauwe ton” bij het clubhuis van OEC Korfbal.

Waarom meedoen?

• Het levert je vereniging OEC Korfbal geld op, namelijk € 10,- per volle ton
  • Het is goed voor het milieu
  • Je stelt een goed voorbeeld voor je vereniging en bezoekers

Frans Claassen, tel. 06-51695221 mail: jfjlclaassen1947@kpnmail.nl

VRIENDENLOTERIJ

Wat doet de VriendenLoterij?
De VriendenLoterij wil een vriend zijn voor alle Nederlanders.
Daarom steunt de VriendenLoterij goede doelen, clubs en verenigingen die zich richten op gezondheid en welzijn van mensen.
OEC Korfbal wordt ook gesteund door de VriendenLoterij.

Hoe werkt het?
Bij de VriendenLoterij bestaat je lotnummer uit de laatste 5 cijfers van je bankrekeningnummer.
Uniek aan de VriendenLoterij is dat deelnemers zelf kunnen kiezen welk goed doel, club of vereniging zij steunen met hun maandelijkse inleg.
Dit heet geoormerkt meespelen. Wie geen keuze maakt, steunt automatisch de vaste goede doelen van de VriendenLoterij op het gebied van gezondheid en welzijn.

Speel jij (al) mee met de VriendenLoterij voor OEC Korfbal?

CLUB VAN 50

Wat is de Club van 50?
De Club van 50 is een groep mensen die OEC Korfbal een warm hart toedragen en daarvoor op vrijwillige basis jaarlijks een bedrag van € 50,00 doneren.

Waar wordt het geld van de Club van 50 aan besteed?
De opbrengst van de Club van 50 wordt voor verschillende doeleinden gebruikt, zoals activiteiten voor de jeugd, aanschaf van korfbalmaterialen etc.
Weet jij nog een leuk bestedingsdoel? Laat het dan weten!

Wat krijg je ervoor terug?
Vermelding van je naam op het scherm in de kantine.
En uiteraard eeuwige dankbaarheid!

RABO CLUBSUPPORT

Wat is Rabo Clubsupport?
Rabo ClubSupport is een initiatief van de Rabobank om te investeren in lokale clubs en verenigingen.

Hoe werkt het?
Elk jaar in september is er een stemperiode van 20 dagen waarin jij kan stemmen op je favoriete club of vereniging.
Let op! Als je een rekening hebt bij de Rabobank dan ben je NIET automatisch lid. Je moet dan eerst lid worden (kosteloos) en als je een jaar lid bent dan mag je je stem uitbrengen.

Elke stem is geld waard. Kunnen wij rekenen op die van jou?
Houd dan onze social media kanalen in de gaten.

SPONSORKLIKS

Wat is SponsorKliks?
Met SponsorKliks kan je zelf een financiële bijdrage leveren aan OEC Korfbal, zonder dat het jou een cent extra kost!

Hoe werkt het?
Heel simpel. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling van een klant die via SponsorKliks.com komt.
75% van deze commissie wordt op de bankrekening van OEC Korfbal gestort.
Of je nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of je gaat via SponsorKliks.com naar Bol.com, je betaalt hetzelfde.
Alleen in het laatste geval profiteert OEC Korfbal hier direct van!

Wil je OEC Korfbal ook gratis sponsoren?
Zorg er dan voor dat je voortaan jouw online aankopen doet via de SponsorKlikspagina van OEC Korfbal. Je kan hiervoor klikken op de banner op onze website of rechtstreeks naar www.sponsorkliks.com gaan.
Geef eenmalig aan dat je OEC Korfbal sponsort en klik vervolgens op het logo van de webwinkel waar je de aankoop gaat doen.

Goed om te weten
Noch SponsorKliks, noch OEC Korfbal weet wie er iets besteld heeft,
je hoeft namelijk niet in te loggen. SponsorKliks weet alleen bij welke webwinkel iets is besteld, voor welk orderbedrag en dat de commissie voor OEC Korfbal is bedoeld. Je blijft dus anoniem!