Highlights TC vergadering februari 2014

Je wil graag weten wat er speelt. Daarom worden voortaan bij alle vergaderingen van bestuur en commissies de belangrijkste punten samengevat voor je. Als je meer wil weten over een bepaald onderwerp kun je terecht bij Emiel van Lieshout.

Bezetting: Komend jaar (2014) is het laatste jaar van Lucy in de TC. Emiel treedt per komende JAV (11 maart 2014) af als TC lid, hij gaat zich meer met sponsoring, PR en werving bezighouden. Suzanne blijft wedstrijdsecretaris mits de TC voldoende bezet is. Er is een conceptbezetting voor de TC 2014/2015 opgesteld door de huidige TC. Kandidaten worden in maart benaderd. Vrijwilligers die ook interesse hebben om een rol te spelen binnen de TC kunnen zich aanmelden.

4Korfball: De F en E gaan volgend seizoen in viertallen spelen. Dit is een verplichte nieuwe spelvorm vanuit KNKV. Voor hogere jeugdteams is dit optioneel. Deze spelvorm maakt korfbal sneller, leuker en leerzamer.

Volgend seizoen: In maart inventariseren we welke spelers en trainers volgend jaar wel/niet door willen gaan, zodat we hier met het inschrijven van teams rekening mee kunnen houden.

Volgende TC vergadering: 31 maart om 19.30u.

idee