Herken je je in één van onderstaande punten?
Bekijk direct wat voor vrijwilligerswerk je kunt doen.

Nieuwe dingen leren

Bij een organisatie als OEC zijn er allerlei verschillende zaken die bedacht en geregeld moeten worden. Je kunt dus continu nieuwe dingen leren, waar zowel jij als de club veel aan hebben.

Nuttig bezig zijn

Je sport graag bij OEC en/of je kinderen korfballen er graag. Daarom neem je het heft in eigen hand en help je mee met het opbouwen van een sportclub waar je je bij betrokken voelt. Zo creëer je mede jouw ideale sportomgeving.

Waardering krijgen

Door je in te zetten voor OEC ontvang je waardering uit je omgeving. Samen vorm je een groep mensen die hetzelfde doel nastreven. Iedereen in de groep draagt op een eigen manier iets bij aan de korfbalclub.

Je talenten tonen

Via vrijwilligerswerk kun je laten zien waar jij goed in bent. Het is leuk om iets te doen waar jouw kwaliteiten tot zijn recht komen. Als vrijwilliger kun je trots op jezelf zijn.

Nieuwe contacten

Als vrijwilliger kom je veel sneller in contact met leden, ouders en andere vrijwilligers. OEC kent een grote vrijwilligersgroep en circa 170 leden, een heel netwerk dus waar jij onderdeel van kan uitmaken.

Onderdeel van een team

Steeds meer leden helpen als vrijwilliger bij OEC. Ook jij kunt samen met andere vrijwilligers een hecht team vormen, gezamenlijk aan doelen werken en successen vieren. Je leert van elkaar en leert mensen op een andere manier kennen.

Herken je je in één van bovenstaande punten?
Bekijk direct wat voor vrijwilligerswerk je kunt doen.