Highlights ledenbeheer vergadering december 2014

Je wil graag weten wat er speelt. Daarom worden bij alle vergaderingen van bestuur en commissies de belangrijkste punten samengevat voor je. Als je meer wilt weten over een bepaald onderwerp rondom Ledenbeheer kun je terecht bij Emiel van Lieshout.

Doelstelling 2014 en 2015

De doelstelling voor 2014 was om eind 2014 160 leden te hebben. We zitten momenteel op 157 en er zijn nog een paar kinderen die al bijna over de streep zijn. Dus wellicht dat we de 160 nog gaan halen. In 2015 willen we doorgroeien naar 177 leden eind december 2015.

Activititeiten 2015

Komend jaar gaan we door met geven van Clinics op scholen, waarbij de focus blijft op de allerkleinsten. In april zullen we deelnemen aan de opening van de Nationale Sportweek. Verder zijn we plannen aan het voorbereiden om het schoolkorfbaltoernooi nieuw leven in te blazen en willen we in september een Giga Kangoeroedag organiseren.

Convenant Jibb

Onlangs is de verlengde samenwerkingsovereenkomst (convenant) met Jibb getekend voor de komende twee jaar.

Clinics

In de kerstvakantie worden op 23 (Paulus Potter) en 29 december (Suytkade) van 10.00-11.00 uur clinics gegeven. Er zijn intussen 20 aanmeldingen voor. Inschrijven kan nog via www.jibbhelmond.nl.

idee