Selectietrainingen RTC

Een regionaal talentencentrum (RTC) biedt talenten in de directe omgeving in de leeftijdscategorie U15, U17 en U19 een programma om zichzelf te ontwikkelen met als doel doorstroming naar een hoger niveau en eventueel nationale selecties. Jaarlijks worden hiervoor per categorie RTC-selectieteams geformeerd met talentvolle korfballers die naast de trainings- en wedstrijdactiviteiten bij hun eigen vereniging een jaarprogramma bij het RTC volgen. In dit programma gaan zij de uitdaging aan met andere talenten uit de selectieregio om zich verder te ontwikkelen als korfballer. Dit zal plaatsvinden middels een aantal selectieavonden. Vanuit deze selectieavonden worden minimaal zestien spelers/speelsters geselecteerd voor het jaarprogramma van het RTC.

OEC heeft de volgende talenten opgegeven voor de selectietrainingen:
U19: Tom van Duijnhoven, Meike van der Putten, Ellis Hagens
U17: Martijn Vlemmings

We wensen deze speelsters/spelers veel succes.

TC OEC