Nieuwe samenwerking: OEC Korfbal verwelkomt FitTraining

We zijn verheugd om een nieuwe samenwerking aan te kondigen tussen OEC Korfbal en FitTraining! Vanaf 1 juli zal FitTraining bootcamp groepslessen aanbieden op het stukje veld naast de kantine voor hun ruim 20 leden. Deze lessen vinden plaats op maandagavond, woensdagavond en zaterdagochtend. Door deze samenwerking wordt het veld beter benut en zullen beide partijen profiteren van elkaars expertise.

Werken aan mentale en fysieke fitheid

FitTraining is een erkende naam op het gebied van sport en fitness, met uitgebreide kennis over mentale en fysieke fitheid en samenwerken. De focus van de lessen ligt op ‘Full-body’ waarbij gefocusseerd wordt op kracht, lenigheid, uithoudingsvermogen, snelheid en coördinatie. Deze samenwerking zal FitTraining in staat stellen hun bootcamp groepslessen aan te bieden op de mooie accommodatie van OEC Korfbal.

Een geweldige kans voor ouders van jeugdleden

Hoewel de bootcamp groepslessen in eerste instantie bedoeld zijn voor de leden van FitTraining, kunnen de groepslessen ook interessant zijn voor ouders van jeugdleden van OEC. De kinderen kunnen dan de korfbaltraining volgen en de ouders kunnen (tegen betaling) de groepslessen volgen. Dit is een mooie kans voor ouders om te werken aan hun gezondheid en fitheid.

Voordelen voor OEC

Dankzij deze samenwerking zullen de faciliteiten van OEC Korfbal optimaal worden benut, waardoor de club gebruikskosten kan terugverdienen. Daarnaast versterkt deze samenwerking de band tussen de club en haar leden, waardoor de club een belangrijkere rol speelt in het leven van haar leden en hun gezinnen.

Over FitTraining

FitTraining biedt een breed scala aan trainingen gericht op het verbeteren van de fysieke en mentale fitheid. Met een team van ervaren trainers krijgen de leden kwalitatieve begeleiding om hun fysieke doelen te bereiken.

We zijn enthousiast over deze nieuwe samenwerking en kijken ernaar uit om samen te werken met FitTraining en hun getalenteerde trainers. Op naar een fittere, gezondere en sportievere club!

Trainers Alex Meijer (L) en Jonathan Sirken (R)