OEC is per direct opzoek naar een bondsscheidsrechter

OEC Korfbal is op zoek naar een enthousiaste bondsscheidsrechter die externe wedstrijden wil fluiten. Als bondsscheidsrechter speel je een cruciale rol in het waarborgen van eerlijk spel en het handhaven van de regels. Onze club hecht veel waarde aan een sportieve sfeer en we willen graag dat alle betrokkenen genieten van een eerlijke en goed georganiseerde competitie. Voor deze rol krijg je een vergoeding.

Wat verwachten we van onze bondsscheidsrechter?

• Kennis van de korfbalregels (ervaring als scheidsrechter is een pré)
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Integer en besluitvaardig optreden tijdens wedstrijden
  • Bereidheid om regelmatig op zaterdagen wedstrijden te fluiten (minimaal 3 x per jaar)
  • Representatief optreden namens OEC Korfbal

Wat bieden wij?

• Een gezellige en sportieve omgeving met veel enthousiaste leden
  • Een vergoeding per gefloten wedstrijd
  • Mogelijkheden voor het volgen van (bij)scholingscursussen
  • Een mooie gelegenheid om jezelf te ontwikkelen, zowel op sportief als persoonlijk vlak

Wat kost het aan tijd?

We verwachten dat je gemiddeld één wedstrijd per twee weken kunt fluiten, afhankelijk van het wedstrijdschema en je beschikbaarheid. Het minimum is 3 wedstrijden per jaar.

Ben jij de bondsscheidsrechter die we zoeken en wil je een belangrijke bijdrage leveren aan onze club? Dan komen we graag met je in contact! Meld je interesse aan bij Ad van der Lee via tc@oeckorfbal.nl of 0641548212.