JAV verzet naar 8 april 2022

De Jaarlijkse Algemene Vergadering die eigenlijk gepland stond op 18 maart, wordt verzet naar 8 april om 19.30 uur.

Het verzetten van de jaarvergadering was nodig, omdat er in deze JAV ook gestemd zal worden over nieuwe statuten, en deze minimaal viertien dagen voor de jaarvergadering naar de leden moet zijn gestuurd.

Daarnaast hadden te weinig leden zich aangemeld voor de JAV. We rekenen erop dat op 8 april alle leden van 16 jaar en ouder aanwezig zijn.

Ook deze keer vragen we iedereen om zich vooraf aan te melden, zodat we zeker weten dat er voldoende stemgerechtigde leden aanwezig zijn, Klik hier om je aan te melden. Leden die zich voor 18 maart al hadden aangemeld hoeven zich niet opnieuw aan te melden (graag wel afmelden indien verhinderd).

Met vriendelijke groet,
Bestuur OEC