Highlights bestuursvergadering maart 2021

Hieronder vind je de samenvatting van onderwerpen die in de vergadering zijn besproken. Mocht je meer willen weten of een van de punten, neem even contact op via bestuur@oeckorfbal.nl.

• Korfbal
    • Met ingang van 3 april hervatten we ons sportaanbod voor kinderen van 4-5 jaar: de kangoeroeklup! Qua communicatie gaan we nu meer insteken op beginnen met korfbal ipv spelletjes in het algemeen. Mocht je kinderen kennen in die doelgroep, promoot OEC dan even ;)
    • De TC gaat vanaf half maart een extra sportprogramma aanbieden aan onze jeugdteams. Iedere zaterdag worden er wedstrijdjes gespeeld in wisselende teams en wordt er afschietertje gedaan. Er kunnen punten worden verdiend waarmee je maand-kampioen kunt worden (in meerdere categorieën). Zo kunnen onze jeugdspelers genieten van een extra sportmoment in de week, zolang wedstrijden niet zijn toegestaan.
    • Met Jibb zijn we in gesprek over clubkadercoaching (trainersbegeleiding). Doel daarvan is om trainers structureel en door een professional die begeleiding te geven die ze verdienen. Komende maanden wordt een maatwerk plan uitgewerkt van hoe dit (waarschijnlijk vanaf de zomer) binnen OEC toegepast zal worden, waarbij er in de eerste fase een Jibb medewerker de rol van clubkadercoach zal invullen.
    • We zijn op zoek naar een betaalde trainer voor OEC 2
  • Activiteiten
    • De activiteitencommissie organiseert op 19 maart een Pubquiz! Een welkome afleiding in deze saaie Coronatijd. Schrijf je dus lekker in (mail naar sanderneilen@hotmail.com) en doe mee :)
  • Sponsoring
    • Er worden binnenkort 3 grote OEC vlaggenmasten geplaatst om de uitstraling en herkenbaarheid van onze accommodatie te verbeteren.
    • De sponsorborden gaan vervangen worden; er komen iets kleinere borden die bij binnenkomst van accommodatie en rechts naast de hoofdingang opgehangen worden. Dit ziet er professioneler uit richting onze sponsoren.
  • Bestuur
    • Voorbereiding JAV in volle gang. Jaarstukken worden momenteel uitgewerkt en zullen begin april naar alle leden worden gestuurd.
    • Hennie heeft besloten om m.i.v. aankomende JAV af te treden als secretaris. Dit betekent dat we op zoek gaan naar een geschikte nieuwe secretaris. Hopelijk vinden we bijvoorbeeld binnen de oudergroep een geschikte kandidaat. Heb je interesse om op deze manier een steentje bij te dragen aan onze mooie vereniging, neem dan contact op met één van de bestuursleden. Vele handen maken licht werk.

Gelukkig mogen ook senioren tot 27 jaar al weer onderling partij doen, dus het gaat (langzaam) de goede kant op. Hopelijk is er snel meer mogelijk zodat het gevoel van verbinding weer in ere kan worden hersteld en we samen weer kunnen genieten van wedstrijden en gezelligheid in de kantine. Tot die tijd: hou vol! Schrijf je in voor de pubquiz, doe mee met het zaterdagprogramma, en heb je nog ideeën hoe we aan de verbinding kunnen werken, laat het weten!