Highlights bestuursvergadering januari 2014

Je wil graag weten wat er speelt. Daarom worden voortaan bij alle vergaderingen van bestuur en commissies de belangrijkste punten samengevat voor je. Als je meer wil weten over een bepaald onderwerp kun je terecht bij de secretaris van OEC, Willy van de Manakker.

Vrijwilligers: Zij zijn de spil waar veel zaken om draaien. Er wordt dit jaar een vrijwilligersavond georganiseerd.

Voetbalschool: Voetbalschool huurt de accomodatie van OEC gedurende een proefperiode, om te kijken of we elkaar iets kunnen bieden. Dit ter compensatie van het wegvallen van de huur van scholengemeenschap dr. Knippenbergcollege.

TC: Hier zoeken we nog steeds invulling voor. Heb je interesse neem dan contact op met de TC of bestuur.

Toernooien: Berichten hierover komen van de evenementencommissie en gaan naar de trainers/coaches. Wil je mee doen aan een toernooi meld je dan aan via je trainer/coach.

Suytkade: De accommodatie bevalt goed. Hoog en ruimte genoeg voor uitlopen, daarnaast een goede horecagelegenheid.

Clinics ledenwerving: Fedde Boersma (KNKV) gaat zelf minder clinics geven, maar wil juist de vrijwilligers die clinics gaan geven ondersteunen en opleiden.

idee