Grote Clubactie 2014

Na de schoolvakanties start wederom de Grote Clubactie 2014 die iedere vereniging in staat
stelt om extra inkomsten te verkrijgen en natuurlijk doet O.E.C. ook in 2014 weer mee.
De afgelopen jaren heeft een groot deel van onze leden zich ingezet bij de verkoop van de loten. Maar het kan altijd beter!!!
Wij streven ernaar dat alle leden loten gaan verkopen, ze doen het immers voor hun eigen club en dus ook voor zichzelf.
De intekenlijsten komen pas in september, maar je zou alvast bij familie, kennissen en buurtgenoten kunnen vragen of ze in september een lot willen kopen van jou.
De prijs per lot is € 3,- hiervan gaat normaal gesproken € 2,40 naar de clubkas van O.E.C.
Als extra stimulans voor de lotenverkoop hebben we afgesproken dat voor elk verkocht lot € 0,50 voor de verkoper is.
Dit betekent dat er uiteindelijk € 1,90 per lot overblijft voor de clubkas van O.E.C.
We kunnen natuurlijk niemand dwingen om mee te doen, maar we hopen dat zoveel mogelijk leden meedoen.
Na de schoolvakanties zullen de intekenlijsten uitgereikt worden aan alle spelende leden.
Om het zo eenvoudig mogelijk te houden is er dit jaar wederom gekozen voor een éénmalige machtiging, de koper vermeldt het rekeningnummer op de intekenlijst en het bedrag wordt éénmalig van de rekening afgeschreven. Het lotnummer wordt vervolgens op het bankafschrift vermeld.

Uit liefde voor de club!

Namens de organisatie van de Grote Clubactie,

Leon v. Duijnhoven