Bestuursupdate 1e kwartaal 2019

Tijdens de JAV 2019 is afgesproken dat het bestuur elk kwartaal een update stuurt van hoe de voortgang is t.o.v. de jaardoelen. Hieronder vind je de update van het eerste kwartaal 2019.

Gedaan in eerste kwartaal (+begin april)

• Financien
    • De contributieverhoging 2019 is doorgevoerd.
    • Er is een overeenkomst gesloten met SportBSO: de SportBSO gaat doordeweeks dagelijks gebruik maken van onze accommodatie. Hiervoor ontvangt OEC een onkostenvergoeding.
    • Er is een subsidieaanvraag ingediend voor de Giga Kangoeroedag 2019.
  • Leden
    • Er is begin april een 4-korfball school battle georganiseerd: deze eerste editie was zeer geslaagd! Bij volgende edities (we gaan dit jaarlijks doen) zetten we in op meer teams en meer promotie buiten OEC.
    • De voorbereiding voor de Giga Kangoeroedag die plaatsvindt op 14 mei zijn in volle gang.
  • Vrijwilligers
    • Een aantal punten die in de JAV zijn afgesproken zijn toegevoegd aan de jaarkalender.
  • Algemeen
    • Er zijn doorlopende gesprekken met gemeente Helmond over herpositionering op de Braak: we zijn nu in gesprek over een conceptovereenkomst. Als de werkgroep (Joost, Wout en ikzelf) en het bestuur daarover overeenstemming heeft met de gemeente wordt er een BAV georganiseerd zodat leden kunnen stemmen over deze overeenkomst.

Wat gaan we in het tweede kwartaal doen?

• Financien
    • Kick-off avond organiseren voor een soort business-club voor OEC
    • Ouder zoeken die kan helpen bij het aanvragen van subsidies
  • Vrijwilligers
    • A- en B-spelers benaderen voor vrijwilligerswerk
  • Korfbal
    • Cursisten inschrijven voor de scheidsrechtersopleiding
    • Train-de-trainer clinic door toptrainer vindt eind mei plaats

Heb je nog ideeën over hoe dingen beter kunnen bij OEC? Geef het aan bij een van onze vrijwilligers (of mail even naar bestuur@oeckorfbal.nl)! Mocht je nog vragen hebben over bovenstaande punten, neem dan even contact op met één van de bestuursleden.

Emiel van Lieshout

idee