Grote Clubactie 2019

Na de zomervakantie start wederom de Grote Clubactie 2019 die iedere vereniging in staat stelt om extra inkomsten te verkrijgen en O.E.C. doet in 2019 weer mee. De afgelopen twee jaar hebben we meegedaan met de actie “scoren voor de club”. De opbrengst was daarmee lager dan verwacht. Dit jaar hopen we weer op een goede inzet en hoge opbrengst.

Wij streven ernaar dat alle leden loten gaan verkopen, ze doen het immers voor hun eigen club en dus ook voor zichzelf.

De prijs per lot is € 3,- hiervan gaat normaal gesproken € 2,40 naar de clubkas van O.E.C. Als extra stimulans voor de lotenverkoop hebben we afgesproken dat voor elk verkocht lot € 0,50 voor de verkoper is (dit wordt na afloop van de actie uitgedeeld). Dit betekent dat er uiteindelijk € 1,90 per lot overblijft voor de clubkas van O.E.C.

In september start de actie en zullen de boekjes uitgereikt worden aan alle spelende jeugdleden. Om het zo eenvoudig mogelijk te houden is er dit jaar wederom gekozen voor een éénmalige machtiging. De machtiging in het boekje moet volledig en juist worden ingevuld en het bedrag wordt éénmalig van de rekening afgeschreven. Het lotnummer wordt vervolgens op het bankafschrift vermeld.

Namens de organisatie van de Grote Clubactie,

Peggy van Litsenburg