Vriendjes en vriendinnetjes actie

Wanneer je vriendje of vriendinnetje mee komt korfballen, is dit hartstikke gezellig: samen naar de training fietsen, samen goals maken en wedstrijden winnen, samen op kamp en andere leuke dingen doen.

Bovendien verdien je, wanneer een vriendje of vriendinnetje lid wordt van OEC, direct 25 euro! Stel je hebt drie vriendjes of vriendinnetjes die allemaal lid willen worden, dan krijg je maarliefst 75 euro.

Vraag dus zoveel mogelijk klasgenootjes, vriendjes uit je buurt, of familieleden (zusje, broertje, neefje, nichtje) om mee te komen trainen bij OEC. Dat is leuk en levert jou een extra zakcentje op.

Als je nog vragen hebt over de actie kun je contact opnemen met Kasper Hertogs (0655519145) of Arnold van der Starre (0646742967).

P.S. Een inschrijfformulier vind je op www.kvoec.nl onder het kopje ‘Lid worden’. Je komt in aanmerking voor het geld wanneer jouw naam op het inschrijfformulier staat vermeld bij het veld ‘Hoe bent u in contact gekomen met KV O.E.C.?’. Als jouw vriendje of vriendinnetje voor het eerst contributie heeft betaald, ontvang jij namens OEC jouw 25 euro.

Vriendje of vriendinnetje meenemen?

Laat je vriendje of vriendinnetje snel een proeftraining aanvragen.

lidwerftlid