Update TC

In navolging van de bestuursupdate wil de TC ook een korte update over aantal zaken geven.

Zoals jullie hebben kunnen lezen zal Daniel in verband met zijn werk een stapje terug doen en zal Albrecht a.i. zijn functie als voorzitter voorlopig waarnemen.

Afgelopen vergadering hebben we binnen de TC onder andere de taakverdeling doorgenomen.

Vanaf heden kunnen jullie bij vragen cq opmerkingen terecht bij de verantwoordelijke voor de commissie, die dit vervolgens uitzet binnen zijn commissie:

Kledingbeheer: Ad is verantwoordelijk en wordt geassisteerd door Henriette.

Materialen: Albrecht is verantwoordelijk en wordt geassisteerd door Frank.

Opleidingen & Scheidsrechters: Iris is verantwoordelijk en wordt voor scheidsrechters geassisteerd door Leon en voor opleidingen door Daniel.

Wedstrijdzaken en zaalhuur: Anika is verantwoordelijk en wordt vooralsnog geassisteerd door Albrecht.

Algemeen:

Ad blijft verantwoordelijk voor de senioren en Albrecht zal voorlopig ook de taken van jeugdcoördinator op zich nemen. Daarnaast zal Albrecht de taak van voorzitter a.i. op zich nemen.

Vacatures voor vrijwilligers:

– Assistent voor wedstrijdzaken en zaalhuur om Anika te ondersteunen;

– Medio februari zal daar een vacature voor Voorzitter TC of jeugdcoördinator bij komen.

Verder zullen we snel met andere commissies vergaderen om de processen nogmaals kritisch te doorlopen. Gebleken is dat het niet altijd duidelijk is wie welke taken uit dient te voeren. Bijv. wat moet een trainer doen als een speler stopt of wanneer moet kledingbeheer benaderd worden indien een speler wedstrijden mee gaat doen.

groet,

TC