90-jarig jubileum OEC Korfbal: save the date!

Beste OEC Korfbal leden, oud-leden en betrokkenen,

Vandaag markeert een bijzondere dag in de geschiedenis van onze club: OEC Korfbal viert haar 90-jarig jubileum!

Omdat het jubileum vroeg in het jaar valt heeft het bestuur besloten om het later in het jaar te vieren in een jubileumweekend met diverse activiteiten voor jong en oud.

๐Ÿ“Œ Save the date: Ons jubileum zal gevierd worden in het weekend van 2 en 3 september, voor de start van de veldcompetitie.

๐ŸŽ‰ De jubileumcommissie zal in de komende periode aan de slag gaan met het samenstellen van een feestelijk programma met sportieve activiteiten en gezellige evenementen die passen bij de tradities en kernwaarden van OEC Korfbal.

๐Ÿ“ฃ Houd onze diverse communicatiekanalen in de gaten voor meer details en informatie over het programma, de inschrijving en eventuele aanvullende festiviteiten.

Wij zijn enthousiast om van het 90-jarig jubileum van OEC Korfbal een onvergetelijke herinnering te maken voor iedereen die deel uitmaakt van onze fantastische korfbalfamilie.

Tot ziens op ons jubileumweekend !

Met vriendelijke groet,

Het Bestuur en de Jubileumcommissie van OEC Korfbal