JAV op 10 maart 2023: meld je aan

De Jaarlijkse Algemene Vergadering zal dit jaar in de kantine worden gehouden op vrijdagavond 10 maart 2023 om 19.30 uur (de link naar de online jaarstukken is reeds verstuurd naar alle leden). Nieuw dit jaar is dat ook minderjarige leden stemrecht hebben. Dit stemrecht dient wel uitgevoerd te worden door één van hun wettelijke vertegenwoordigers.

We rekenen erop dat alle leden van 18 jaar en ouder aanwezig zijn en dat we ook veel wettelijke vertegenwoordigers van minderjarige leden mogen verwelkomen, zodat jullie mee kunnen beslissen over het heden en de toekomst van OEC.

Ook deze keer vragen we iedereen om zich vooraf aan te melden, zodat we zeker weten dat er voldoende stemgerechtigde leden aanwezig zijn. Laat het ook weten als je niet kunt komen (kan via onderstaande knop).

Met vriendelijke groet,
Bestuur OEC