OEC +1: Dames midweek 1

Een hele tijd geleden ontstond bij een aantal leden het idee om een midweek dames op te richten. Dit mede omdat het niet altijd uitkomt in het weekend het korfbal te combineren met het privéleven. Na behoorlijk wat belletjes en appjes verder staat en ineens een team, een echt team met de nodige ervaring en routine. Een heel aantal dames zijn superenthousiast bij OEC gekomen nadat zij jaren lang bij Blauw-Wit hebben gezeten. Daar zijn ze om verschillende redenen gestopt, waarbij kinderen voor vele de voornaamste was .Maar, nooit zijn ze vergeten hoe leuk korfbal ook al weer was. Dus na contact gezocht te hebben hoefde ze niet lang te twijfelen. Deze groep van 7 is er vol voor gegaan en zijn massaal lid geworden. Daarnaast waren en bij OEC zelf ook een aantal dames die oa door werk graag naar de midweek zouden willen. Nu blijkt, na een paar trainingen en 2 wedstrijden, dat het een ontzettend gezellig en gemotiveerd team is geworden. Al met al een zeer geslaagde actie dit zo op te zetten. Ik denk echt dat er nog een hoop potentie en gezelligheid in zit.. Mocht je een keertje tijd over hebben op woensdagavond, het is zeker een aanraden om eens kennis te komen maken met ons damesteam.
Speciale dank gaat uit naar Anika en Wilmie, deze 2 hebben zich hiervoor hard gemaakt en de dames gelobbyed.

We kijken er naar uit jullie aan de kant te zien

Groetjes ,
Wendy van Limbeek ( Coach dames midweek 1)