Eerbetoon Guillermo

Helaas is afgelopen vrijdag 2 april Guillermo overleden. Na een zwaarbevochten strijd, moeten wij helaas afscheid gaan nemen van Guillermo. Guillermo wordt herinnerd als een enthousiaste en vrolijke jongen, die samen met zijn broertje en zijn moeder betrokken was bij verschillende activiteiten.

Vanuit OEC willen wij de familie van Guillermo veel sterkte wensen met dit verlies. Graag willen we met z’n allen een laatste eerbetoon aan Guillermo brengen. Graag roepen wij alle leden op om donderdag 8 april na 18.00 een kaarsje mee te nemen en deze aan te steken als verlichting van zijn weg.

Adres: Burgemeester van Houtlaan 207 in Helmond

Daarnaast willen wij alle leden oproepen om vrijdag 9 april om 10.30, naar het OEC terrein te komen in OEC tenue en sjaal (wedstrijdshirts liggen klaar). Om 11 uur kijken we gezamenlijk naar de dienst van Guillermo via een livestream, daarna zullen wij als groep richting de Burgemeester van Houtlaan lopen met ballonnen in de lievelingskleur van Guillermo. Om 12.15 start de route vanuit de kerk. Natuurlijk wordt er rekening gehouden met de corona maatregelen.

Voor kinderen die op dat moment een schoolactiviteit hebben, vragen wij of zij toch aanwezig kunnen zijn bij de livestream en erehaag. Dit zou geregeld kunnen worden met de desbetreffende school.

PS. Als je de livestream liever thuis wilt kijken kan dat, stuur dan een mailtje naar bestuur@oeckorfbal.nl. Het liefst hebben we natuurlijk dat wij dit gezamenlijk doen.