Functie ingevuld: Zaalhuurcoördinator

Onderstaande rol is per 1 juni 2016 ingevuld door 3 ouders van de A1.

Als zaalhuurcoördinator maak je het mogelijk dat alle teams in de zaal kunnen korfballen. Je huurt de zaal bij de contactpersoon van de gemeente Helmond. Je huurt zalen voor alle trainingen en wedstrijden. Voor het regelen van zaalhuur voor trainingen overleg je met de TC over hoe vaak en hoe lang teams moeten trainen, en welke zalen de voorkeur genieten. Voor het regelen van zaalhuur voor wedstrijden is het wedstrijdprogramma dat het KNKV levert bepalend. De zaalhuur indienen gebeurt tussen mei en oktober, gedurende de rest van het jaar kost het vrijwel geen tijd. Korfbalkennis is voor deze rol niet nodig en je kunt zelf bepalen welke dagen je eraan wil werken, rekening houdend met de deadlines van de gemeente en KNKV.

Ingangsdatum: 1-3-2016
Duur: 2-3 jaar