Functie ingevuld: Wedstrijdsecretaris

Onderstaande functie wordt per 1 juni 2016 ingevuld door Anika Aerts.

Als wedstrijdsecretaris maak je het mogelijk dat wedstrijden doorgang kunnen vinden. Soms kunnen wedstrijden niet doorgaan omdat er te weinig spelers zijn of omdat de tegenstander afzegt. Wanneer er een wedstrijd niet door kan gaan communiceer je dit met de tegenstander en scheidsrechter en herplan je de wedstrijd i.o.m. de coach van betreffende team en de club van de tegenstander. Mocht het een zaalwedstrijd betreffen dan zorg je er via de zaalhuurcoördinator voor dat er een zaal wordt gehuurd. Ook zet je drie keer per jaar, wanneer het conceptprogramma voor een nieuwe competitie bekend is, de thuiswedstrijden qua aanvangstijd op de gewenste volgorde in de Sportlink applicatie. Je overlegt periodiek met andere TC-leden. Korfbalkennis is voor deze rol niet nodig en je kunt zelf bepalen welke dagen je eraan wil werken, rekening houdend met de deadlines en richtlijnen van het KNKV.

Ingangsdatum: 1-5-2016
Duur: 1-2 jaar