Voorstelronde kampleiding 2015

Dit jaar zijn wij benaderd om het Pinksterkamp te organiseren. Natuurlijk hebben wij hier volmondig JA tegen gezegd. Wij zullen ons eerst even voorstellen. Hij is Edwin Derks, sinds 7 jaar betrokken bij de vereniging. Maar al 35 jaar lid van Scouting Leonardus, waarvan al 25 jaar als leiding van een jeugdtak.. Zij is Wendy Strijbosch, sinds 25 jaar lid van OEC. Van actief lid naar rustend en weer actief.. Daarnaast al jaren betrokken bij verschillende activiteiten..

Natuurlijk organiseren wij het Pinksterkamp niet alleen.. Wij denken een mooie groep aan mensen bij elkaar gevonden te hebben voor leiding en natuurlijk voor de keuken.. Aangezien het Pinksterkamp steeds dichter bij komt, en wij er steeds meer zin in beginnen te krijgen, hopen wij dat jullie er samen met ons ook en onvergetelijk kamp van willen maken.

Natuurlijk zijn wij altijd te bereiken mochten en nog vragen zijn of andere onduidelijkheden.. Heel graag tot 22 mei!!! Als het aan ons ligt wordt het een topkamp!!!!

Groetjes Edwin en Wendy