Update n.a.v. Coronavirus

Hierbij een korte update vanuit het bestuur n.a.v. de maatregelen omtrent het Coronavirus.

• In lijn met de landelijke maatregelen en oproep van het KNKV zijn OEC trainingen, wedstrijden en bijeenkomsten tot 1 juni afgelast, dit betekent dat de volgende zaken zijn afgelast:
    • de 2e helft veldcompetitie 2019/2020 (uiterlijk 6 april neemt het KNKV een besluit over de afwikkeling van het wedstrijdkorfbal veld en zaalneemt het KNKV op 6 april een besluit)
    • alle AC activiteiten (paaseieren zoeken, korfbal-league finale, clubavonden)
    • het schoolkorfbaltoernooi
    • de Giga Kangoeroedag
    • het jeugdkamp
  • De korf-uitleen actie welke afgelopen 3 zomers heeft gelopen, wordt per direct opgestart. Inschrijving hiervoor wordt komende week geopend (hou de website in de gaten). Bij teveel aanmeldingen zal er een roulatie-schema worden opgezet.
  • In lijn met het advies van het KNKV blijven we contributies innen. Helaas is jouw contributie-bijdrage namelijk hard nodig. Andere inkomsten zijn grotendeels weggevallen terwijl het meerendeel van de kosten gewoon doorloopt of al eerder in het seizoen gemaakt zijn (bondscontributie, zaalhuur, etc…). Mochten er mensen door het Coronavirus in financiële problemen komen dan gaan we in gesprek over een passende oplossing; neem in dat geval even contact op met één van de bestuursleden. De beoogde contributieverhoging per 1 april 2020 wordt uitgesteld totdat hierover een besluit is genomen door de nog te herplannen ledenvergadering.
  • De komende tijd zullen we regelmatig beweeg-inspiratie delen op onze Facebook-pagina en in de WhatsApp groepen van de teams. Stay fit!

We hopen jullie binnenkort weer in goede gezondheid te zien op het korfbalveld.

Met vriendelijke groet,

coronavirus