Scoren voor de Clubactie!

Clubactie 2018

In het voorjaar start OEC met de Clubactie “scoren voor de club” die iedere vereniging in staat stelt om extra inkomsten te verkrijgen.
De afgelopen jaren heeft een groot deel van onze leden zich ingezet bij de verkoop van de loten van de grote clubactie en sinds vorig jaar doen we mee aan deze actie.

Wij streven ernaar dat alle jeugdleden van de D, E en F- teams en de kangoeroes loten gaan verkopen, ze doen het immers voor hun eigen club en dus ook voor zichzelf.

Wij kopen voor alle jeugdleden een scorekaart. De scorekaart werkt als volgt:

1. Clubleden benaderen donateurs (ouders, familieleden, vrienden en/of deur aan deur actie) en vragen deze één of meerdere vakjes open te krassen op de Scorekaart.
  2. Het bedrag onder het krasvakje is de donatie aan de club
    (€ 1,00 – € 1,50 – € 2,00 en € 2,50).
  3. Iedere donateur ontvangt maar liefst 8 interessante korting coupons per open gekrast vakje, als dank voor deelname
  4. De clubleden hebben als doel de kaart volledig ‘vol te laten krassen’ door de donateurs.

Als extra stimulans voor de lotenverkoop hebben we afgesproken dat voor elke volle scorekaart er € 7,50 voor de verkoper is.

We kunnen natuurlijk niemand dwingen om mee te doen, maar we hopen dat zoveel mogelijk leden meedoen.
In het voorjaar zullen de intekenlijsten uitgereikt worden aan alle spelende jeugdleden van de D, E en F- teams en de kangoeroes.

Namens de organisatie van de Clubactie,

Peggy van Litsenburg
Email: pwest77@outlook.com