Oudejaarsloterij 2020

OEC Oudejaarsloterij 2020

2020 gaat voor de meeste van ons niet de boeken in als een gelukkig jaa. Maar dat kan in één klap veranderen met de eerste echte OEC Oudejaarsloterij 2020. Hiermee willen we het jaar op een mooie manier afsluiten. De trekking zal live vanuit de kantine worden gestreamd op zaterdag 30 januari 20:00. Ook nog eens gezellig dus!

De loten

De loten zijn te koop voor €10,- per stuk. Daarnaast kun je ook

een straatje te kopen. Een straat bevat 6 loten voor €50,-.

Je krijgt dus een extra gratis lot.

Er zijn maximaal 300 loten te koop. Dit aantal veranderd niet. Het

minimaal aantal loten dat verkocht moet worden is 180. Uiteraard

moet de loterij voor de vereniging kostendekkend zijn.

De opbrengst gaat volledig naar onze vereniging OEC Korfbal. Met de opbrengst gaan we onze accommodatie moderniseren! Je maakt dus niet alleen kans op geweldige prijzen maar steunt ook nog eens de vereniging.

Loten zijn te koop via oudejaarsloterij@oeckorfbal.nl Zorg ervoor dat je de volgende gegevens mailt:

1. Volledige naam
  2. 06-nummer
  3. Gewenst aantal loten

Trekking

De trekking zal vanuit de kantine worden gedaan middels een livestream. Tijdens deze livestream zullen de loten live worden getrokken en de winnaars bekend worden gemaakt. Alles onder toeziend oog van onze penningmeester die controleert of alles eerlijk verloopt.

De loterij gaat door bij minimaal 180 verkochten loten. Wanneer het minimaal aantal verkochte loten niet is behaald zal de trekking worden uitgesteld naar zaterdag 6 februari. Mocht ook dan het minimaal aantal loten niet worden behaald zal iedereen haar inleg retour ontvangen.