Functie ingevuld: Organisator vriendjes- en vriendinnetjestrainingen

Onderstaande rol wordt per 1 oktober ingevuld door een ouder van de D1, Slawka Klinski.

Als organisator van vriendjes- en vriendinnetjestrainingen maak je het mogelijk dat onze jeugdleden leeftijdsgenootjes kunnen laten kennismaken met korfbal en hun team. Je plant voor alle F, E en D teams en de kangoeroegroep tweemaal per jaar een vriendjes- en vriendinnetjestraining in, deelt briefjes uit aan de spelers en enthousiasmeert de spelers en hun ouders om leeftijdsgenootjes uit te nodigen. Je communiceert de gekozen datums vooraf met de commissie ledenbeheer zodat zij extra trainers kunnen regelen en aanwezig kunnen zijn op de training om te vragen welke kinderen interesse hebben in een proeftraining. Korfbalkennis is voor deze rol niet nodig. Het is wel nodig dat je zo nu en dan op woensdagavonden beschikbaar bent om de briefjes uit te delen en kinderen en ouders aan te spreken.

Ingangsdatum: 1-10-2016
Duur: 1 jaar