OEC opent 18 april Nationale Sportweek met thema ‘ik neem je mee!’

OEC is ook dit jaar een van de verenigingen die zaterdag a.s. tussen 11.00 en 14.00 op het Speelhuisplein in Helmond het startschot geeft voor de Nationale Sportweek. Deze opening wordt begeleid door Stichting Jibb. Geïnteresseerden kunnen via diverse schot- en behendigheidsspellen kennis maken met korfbal en OEC.

Dit jaar is het thema van de nationale sportweek ‘Ik neem je mee!’. OEC zet ook in op sporters als ambassadeurs richting (nog) niet-sporters. Zo wordt er bijvoorbeeld op 25 april om 10.00u een open dag georganiseerd voor de kangoeroeklup, waarbij alle kangoeroe’s vriendjes en vriendinnetjes mee mogen nemen om samen leuke korfbalspellen te doen.

Ken je nog mensen in je buurt, familie of vriendengroep die nog geen sport beoefenen, nodig ze dan gerust uit om een kijkje te komen nemen op het Speelhuisplein, zaterdag a.s. tussen 11.00 en 14.00 uur!

Bekijk hieronder de samenvatting van de opening van de Nationale Sportweek Helmond 2014.