Nieuws vanuit het bestuur

PRIJSWIJZIGING CONSUMPTIES

De laatste jaren zijn de inkooprijzen van dranken fors gestegen. Ook is er sinds juli 2021 een statiegeldsysteem voor kleine plastic flesjes en sinds 1 april 2023 op blikjes.
OEC hanteert al sinds 2020 dezelfde consumptieprijzen maar is nu dus genoodzaakt om die prijzen aan te passen.

De wijziging gaat in per 10 juni 2023. Heb je nog een onbetaald briefje, dan dient deze bij je eerstvolgende bezoek aan de kantine direct betaald worden alvorens je een consumptie bestelt. Hiervoor worden dan nog de oude consumptieprijzen berekend.
Alle consumpties die daarna besteld worden, komen op een nieuw briefje waarvoor de nieuwe consumptieprijzen gelden.

Wat doe je met je lege plastic flesje en blikje?
Je kunt deze mee naar huis nemen en inleveren bij de supermarkt.
Maar veel beter: doneer je plastic flesje en blikje aan OEC!
Dat kan door je plastic flesje en blikje in de speciale afvalbak te gooien op het OEC-terrein.
OEC gaat zorgen voor een duidelijk zichtbare afvalbak waar zowel plastic flesjes als blikjes in mogen.

TEAMINDELINGEN

De teamindelingen en trainers- en coachbezetting voor volgend seizoen zijn rond! Afgelopen week zijn de teamindelingen al gecommuniceerd naar de diverse teams. Volgende week zal de teamindeling ook op deze website geplaatst worden.

NIEUWE KLEDINGLIJN

Met ingang van het nieuwe seizoen introduceert OEC Korfbal een frisse en krachtige kledinglijn. Deze vernieuwing is te danken aan een samenwerking met onze nieuwe kledingleverancier Macron in Deurne. Alle wedstrijdshirts van onze leden worden vervangen, en daarnaast voorzien we de senioren van inschietshirts, OEC 1 van trainingspakken en trainers en coaches van passende kleding.

In het komende half jaar zet de nieuwe sponsorcommissie zich volop in om met gerichte acties en sponsorwerving ervoor te zorgen dat ook alle jeugdteams en overige seniorenteams voorzien kunnen worden van trainingspakken en trainingsshirts. Deze ontwikkeling sluit naadloos aan bij onze ambitie om de uitstraling van onze club te versterken en te professionaliseren.

Daarnaast zijn we verheugd te melden dat er een webshop wordt gelanceerd, waar leden (extra) kleding kunnen aanschaffen. De wedstrijdshirts zijn reeds gepast en de trainingspakken voor OEC 1 zullen worden gepast zodra de selectie voor het volgende seizoen is samengesteld (eind augustus). Ook voor trainers en coaches zal er een pasmoment worden georganiseerd. Tenslotte willen we een belangrijke wisseling binnen de club erkennen: het beheer van de kleding wordt overgedragen van Henriette naar Ilse. Wij willen Henriette van harte bedanken voor haar jarenlange, toegewijde inzet als kledingbeheerder en wensen Ilse veel succes in haar nieuwe rol binnen onze vereniging.

KORF LENEN IN DE ZOMER
In de zomervakantie kun je bij OEC een korf lenen, zodat je de hele zomer kunt blijven korfballen!
Hoe het werkt?
Neem contact op met Rob (robraaijmakers@oeckorfbal.nl), geef daarbij aan of je een paal van 1,5m,
2m, 2,5m, 3m of 3,5m wil lenen.
Dit zijn de regels van de korf-uitleen actie:
 • Max 1 korf+paal+voet+bal per adres
 • Korf+paal+voet+bal na gebruik overdekt bewaren
 • Korf+paal+voet+bal zelf op komen halen en terugbrengen – ophaalmoment: maandagavond 26 juni
tussen 19:30 en 20:00
 • Borg is 50 euro, deze krijg je terug bij terugbrengen van alle materialen (borg cash betalen aan Rob
bij ontvangst)

oec-korfbal-korf-lenen-zomer