Nieuwe LED-verlichting op OEC Veld

Eind juli is er gloednieuwe LED-verlichting geïnstalleerd op ons veld. De nieuwe verlichting hebben we mede te danken aan de inspanningen van Joost Verspaget, is gerealiseerd in samenwerking met VDL en gefinancierd door de gemeente Helmond.

Dankzij de heldere en efficiënte verlichting kunnen onze spelende leden genieten van betere zichtbaarheid tijdens trainingsavonden, waardoor de trainingen wat effectiever en (nog ;)) leuker worden.

Naast de verbetering in de trainingservaring, zorgt de nieuwe LED-verlichting ook voor een aanzienlijke kostenbesparing. Door de hogere energie-efficiëntie van de nieuwe lampen zijn ze zuiniger dan de vorige verlichting, wat resulteert in lagere energierekeningen voor de club.

Dit initiatief onderstreept de focus van onze club om te investeren in de faciliteiten en het welzijn van ons leden en om tegelijkertijd bij te dragen aan duurzaamheid binnen de gemeenschap.