Met OEC naar de korfballeaguefinale

Hallo allemaal 👋🏻,

Zaterdag 13 april 2024 is het weer zover: ⚽De Korfballeaguefinale in Ahoy⚽

We willen dit jaar weer met een grote groep OEC’ers💙🤍 naar Rotterdam!

Wil je dit jaar weer mee (of voor de eerste keer mee😉)? Laat dit voor 29 januari 2024 weten aan Leslie (tel +31 6 23344048).
Als je meerdere mensen aanmeldt graag even de namen doorgeven.

Let op: Aangemeld = Aangemeld! We kopen namelijk een kaartje voor je en kunnen deze ook niet zomaar annuleren.

Alle informatie op een rij:
🗓️ Datum: 13 april 2024
⏰ Vertrektijd: 09:15
🕕 Eindtijd: de laatste wedstrijd is rond 17.45 afgelopen, afhankelijk van de plannen daarna is voor een ieder de eindtijd verschillend.
🚗 Vervoer: We gaan carpoolen naar Rotterdam. Dus kun je rijden horen we het graag! (Graag dan ook het aantal personen wat in de auto past doorgeven inclusief bestuurder). Parkeerkosten & benzinekosten kunnen achteraf verdeeld worden.
💰 Ticketprijs €17,50

Let op: voor onze jeugdleden van de D & jonger hebben we graag dat er een ouder of verzorger meegaat. Dit zodat er ook voldoende begeleiding is voor deze jeugd.

Voor vragen kun je terecht bij Dennis, Esmee of Leslie.

Groetjes! En tot 13 april 😉⚽