Korf-uitleen actie zomervakantie

Altijd al gedroomd van een eigen korf in je achtertuin of op het grasveldje in de buurt? Dit is je kans! In de zomervakantie kun je bij OEC een korf lenen, zodat je de hele zomer kunt korfballen met je teamgenoten en buurtgenoten!

Hoe het werkt

Je kunt mailen naar ledenbeheer@oeckorfbal.nl, geef daarbij aan of je een paal van 1,5m, 2m, 2,5m, 3m of 3,5m wil lenen. Dit zijn de regels van de korf-uitleen actie:

• Max 1 korf+paal+voet+bal per adres
  • Korf+paal+voet+bal na gebruik overdekt bewaren
  • Korf+paal+voet+bal zelf op komen halen en terugbrengen
    • Ophalen: 15 juni 18u-18.30u
    • Terugbrengen: 22 augustus 18u-18.30u
  • Inschrijven via mail naar ledenbeheer, dit is mogelijk tot en met 12 juni. Op is op.
  • Borg is 100 euro: dit geld moet op 14 juni op de rekening van OEC staan (bankrekeningnummer NL60 RABO 0121 0701 07 t.n.v. OEC Helmond), en wordt rond 23 augustus teruggestort op je rekening als de korf in dezelfde staat verkeerd als op 15 juni.
Win een gratis OEC-inschietshirt
De jeugdleden die een korf in bruikleen krijgen kunnen meedoen aan een fotowedstrijd wie de leukste foto maakt van korfbal in hun wijk. Diegenen wint een gratis OEC inschietshirt.