Koppelschieten en Kampioenenhuldiging 2015

Zondag 14 juni 2015 heeft wederom de traditionele afsluiting van het seizoen bij korfbalvereniging OEC plaatsgevonden.

Na spannende voorronden van het koppelschieten zijn nagenoeg alle teams gehuldigd ivm hun kampioenschap tijdens het seizoen 2014/2015.
Nogmaals van harte gefeliciteerd allemaal!

Vervolgens gingen de finales van het koppelschieten van start en na een aantal leuke en spannende wedstrijden mogen we onderstaande winnaars feliciteren met hun knappe prestatie.

Welpen/Pupillenbeker – 1e plaats: Tom/Meike, 2e plaats: Coen/Jordan, 3e plaats: Lisa/Anouk

Christiaensbeker – 1e plaats: Emiel/Bart, 2e plaats: Wesley/Hans , 3e plaats: Michael/Gertjan

Swanenbergbeker – 1e plaats: Erik/Frank, 2e plaats: Marc/Monique, 3e plaats: Eric/Henriëtte