Alle OEC trainingen, wedstrijden en bijeenkomsten t/m 31 maart afgelast

Het KNKV heeft besloten om alle wedstrijden tot en met 31 maart af te gelasten (zie bericht van KNKV hieronder). Dit betekent dat alle OEC wedstrijden tot en met 31 maart niet door gaan. Het bestuur van OEC heeft besloten om ook alle trainingen en bijeenkomsten tot en met 31 maart af te gelasten, waaronder de JAV welke gepland stond op 20 maart 2020. Deze wordt opnieuw ingepland wanneer het duidelijker wordt wanneer bijeenkomsten weer doorgang kunnen vinden.

Bericht van het KNKV aan de verenigingen:

Het KNKV heeft besloten alle korfbalwedstrijden tot en met 31 maart af te gelasten. Ook adviseert het KNKV de verenigingen om tot en met 31 maart trainingen en bijeenkomsten niet door te laten gaan.

Deze maatregel volgt op de additionele maatregelen, die het kabinet 12 maart afkondigde in verband met het coronavirus én diens oproep om sociale contacten in het algemeen sterk te verminderen. Met deze maatregel volgt het KNKV het advies van het kabinet en sportkoepel NOC*NSF op.

Update 13 maart: 13.00 uur
De Internationale Korfbal Federatie (IKF) heeft besloten het IKF U19 Open European Korfball Championship 2020 in Leeuwarden (10-12 april) af te gelasten. Meer informatie vind je op de website van de IKF.

Update 12 maart: 19.20 uur
Ook door het KNKV georganiseerde bijeenkomsten en bezoeken aan verenigingen worden tot en met 31 maart afgelast.

Begin volgende week verwacht het KNKV nadere informatie te kunnen geven over welke gevolgen deze maatregel heeft voor het verdere verloop van de zaalcompetitie en evenementen.”

Voor verdere vragen en/of opmerkingen kun je contact opnemen met een van de bestuursleden.

coronavirus