Aankondiging hervatten jeugdtrainingen

Goed nieuws! OEC is van plan om de trainingen voor alle jeugdteams met ingang van 29 april te hervatten. Gemeente Helmond heeft als voorwaarde gesteld dat sportaanbieders een protocol (plan van aanpak en regels) indienen. Pas als dit ingediende protocol door Gemeente Helmond goedgekeurd is kunnen de jeugdtrainingen daadwerkelijk worden hervat.

OEC heeft dit protocol op 25 april ingediend. Gemeente Helmond controleert ingediende protocollen op werkdagen binnen 24 uur. We verwachten goedkeuring van het protocol uiterlijk woensdagochtend, waarna de jeugdtrainingen ‘s avonds direct kunnen starten. Uiterlijk woensdagmiddag 29 april om 15.00 uur laten we via de OEC website weten of de trainingen inderdaad kunnen starten op 29 april.

Dit zijn de voorlopige trainingstijden (deze zullen woensdag bevestigd worden):

• Kangoeroes: 10.30-11.30 uur (zaterdag)
  • F: 18.30-19.30u (woensdag)
  • E: 18.45-19.45u (maandag en woensdag)
  • D: 19.00-20.00u (maandag en woensdag)
  • C: 19.15-20.15u (maandag en woensdag)
  • B: 19.40-20.40u (maandag en woensdag)
  • A: 20.10-21.10u (maandag en woensdag)

Dit trainingsschema zorgt voor minimale groepsgroottes bij brengen en halen van kinderen, en bij klaarzetten en opruimen van materialen door trainers voor/na training geven.

Wedstrijden/competities, toernooien en trainingen voor leden van 19 jaar en ouder blijven verboden. Voor vragen en/of opmerkingen kun je terecht bij aanspreekpunt Albrecht Vlemmings.

oeckorfbal-sporten-helmond