Functie ingevuld: Werkgroep opvang nieuwe leden

Onderstaande rol wordt per februari 2018 ingevuld door Wendy van Limbeek.

De werkgroep Opvang nieuwe leden zorgt ervoor dat nieuwe leden goed kunnen instromen binnen de vereniging. Wanneer een nieuw kind interesse heeft houdt de werkgroep een eerste korte gesprekje en noteert de gegevens van het kind via het intake-formulier. Het kind ontvangt een stickerkaart en mag 4 maal gratis mee trainen. De werkgroep zorgt ervoor dat het kind elke training een sticker op de kaart krijgt. De werkgroep brengt het kind naar de trainingsgroep waar het thuis hoort (dit is het onderste team van de betreffende leeftijdscategorie waar het kind onder valt). De werkgroep informeert de trainer(s) en de TC. Na 3 trainingen krijgt het kind van de werkgroep een inschrijfformulier mee (kan ook via website). Dit wordt ingeleverd bij de werkgroep of via de website. Als het formulier wordt ingeleverd, volgt nog een gesprekje en wordt het kind overgedragen aan de trainer en TC. Voor de werkgroep is geen korfbalkennis nodig. Het is wel belangrijk dat je maandag- en/of woensdagavond regelmatig op het veld aanwezig bent.

Ingangsdatum: 1-2-2018
Duur: 1 jaar
Benodigde tijd: circa 40 uur per jaar
Dagen: met name maandag- en woensdagavond en zaterdagochtend tijdens jeugdtrainingen