Functie ingevuld: Jeugdcoördinator

Onderstaande rol is per 1 september 2016 ingevuld door een ouder van de D1, Albrecht Vlemmings.

Als jeugdcoördinator maak je het mogelijk dat kinderen bij OEC kunnen trainen en wedstrijden kunnen spelen. Je bent na de trainer/coach het eerste aanspreekpunt voor jeugdleden en ouders van jeugdleden. Je zorgt ervoor dat de communicatie tussen de TC / trainers / coaches en de ouders van de jeugdleden optimaal verloopt. Voor elk team plan je i.o.m. de trainers/coaches van het team één- of tweemaal per jaar een ouderavond in. Je communiceert de teamindelingen en trainersbezetting welke in een samenwerking tussen de TC,  trainers/coaches en jijzelf tot stand komt. Ook communiceer je praktische zaken als trainingstijden, start en einde van het seizoen en vakanties. Je overlegt periodiek met andere TC-leden en de trainers en coaches. Korfbalkennis is voor deze rol handig, maar niet noodzakelijk. Het is belangrijk dat je regelmatig op het veld / in de zaal aanwezig bent en proactief bent als je ruis-signalen waarneemt.

Ingangsdatum: 15-9-2016
Duur: minimaal 1 jaar
Benodigde tijd: circa 50 uur tussen augustus en juni
Dagen: met name maandag- en woensdagavonden en zaterdagen