Social content creator

Julian van Riel vervult deze rol per 20 februari 2019.

Als social content creator maak je het mogelijk dat leden, ouders en betrokkenen van OEC van leuke en goede berichten, foto’s en video’s worden voorzien. Het gaat hierbij om social media (o.a. instagram, facebook, twitter), onze website oeckorfbal.nl, de nieuwsbrief en de TV in de kantine. Je zorgt ervoor dat er regelmatig berichten worden geplaatst, bijv. foto’s of video’s van wedstrijden/activiteiten of mededelingen. Je krijgt ook regelmatig berichten aangeleverd van andere werkgroepen, commissies en het bestuur. Voor deze rol is het handig als je goed overweg kunt met internet en social media. Korfbalkennis is voor deze rol niet nodig en je kunt zelf bepalen welke dagen je eraan wil werken.

Ingangsdatum: 1-2-2019
Benodigde tijd: circa 50 uur per jaar